.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقاضاي مكتوب شوراي اسلامي فرح آباد ؛
فرح آبادي ها در انتظار اقامه نماز جمعه در اين شهر
از این رو از مسئولین امر در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران انتظار می رود که با حسن نظر به این درخواست که طی نامه ای تفصیلی از سوی شورای اسلامی فرح آباد تقاضا شده است، پاسخ داده و مقدمات اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه را در مسجد جامع عباسی فرح آباد فراهم آورند.
فرح آبادي ها در انتظار اقامه نماز جمعه در اين شهر

شهر تاریخی و توریستی فرح آباد، با برخورداری از بافت متنوع جمعیتی شامل انواع اقوام ایرانی فدیمی و بومی شده، همانند مازندرانی(ساروی، بابلی، بابلسری، فریدونکناری، نوشهری، بهشهری، نکایی، سوادکوهی، قائمشهری، جویباری)، گیلکی(رشتی، انزلی)، خراسانی(مشهدی، سرخسی، کاشمری، قوچانی، شیروانی)، تهرانی(تهرانی، دماوندی، فیروزکوهی)، سمنانی(سمنانی،دامغانی، شاهرودی، گرمساری)، گلستانی(گرگانی، ترکمن)، آذری(تبریزی، زنجانی، قزوینی، اردبیلی)، اصفهانی، شیرازی، خوزستانی، قمی، لرستانی(بروجردی)، البرزی، کردی(کرمانشاه، ایلام، کردستان)، سیستانی و غیره، یقیناً استثنائی ترین آبادی ایران است.

علاوه بر آن شهر تاریخی فرح آباد با بیش از ۱۰۰۰ خانوار و بیش از ۴۰۰۰ نفر جمعیت ثابت و ۵۰۰۰۰ نفر جمعیت سیال در فصول گرما و نیز جمعیت بالای ۲۰۰۰۰ نفر در ایام پایانی هفته در طول سال بخاطر برخورداری از ۴۰ پلاژ بزرگ و شهرک گونه دولتی و خصوصی و نیز مراکز اقامتی و ویلاهای بسیار متعدد تملیکی و اجاری و مهمتر از همه برخورداری از ۲۳ روستای پرجمعیت در یک شعاع ۵ کیلومتری، محوری ترین مرکز برای برخورداری از نمازجمعه ای با شکوه در ساحلی ترین و شمالی ترین منطقه شهرستان ساری است.

خوشبختانه متعاقب تصویب کارشناسی بخش رودپی شمالی به مرکزیت فرح آباد که در ۲۴ کیلومتری شمال شهرستان ساری واقع است، بزودی این مسئله در هیئت دولت هم به تصویب می رسد و فرح آباد با توجه به وافع شدن در نقطه ای ساحلی، عملاً نماز جمعه را یکی از الزامی ترین نهادهای مذهبی و معنوی خود دانسته و بهیچوجه نمی تواند نیاز و اشتیاق کثیر مردم و مسافران مذهبی را نادیده بگیرد.

از این رو از مسئولین امر در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران انتظار می رود که با حسن نظر به این درخواست که طی نامه ای تفصیلی از سوی شورای اسلامی فرح آباد تقاضا شده است، پاسخ داده و مقدمات اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه را در مسجد جامع عباسی فرح آباد فراهم آورند.

تذکر اینکه فرح آباد، شهری فرهیخته، فرهنگی و مذهبی است و با تقدیم ۱۴ شهید و دهها جانباز و صدها رزمنده، یکی از مناطق وفادار به آرمانهای انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است و جالب است بدانید که در پیشینه فرح آباد که بیشترین چهره های برجسته را در مناصب مدیریتی استان و شهرستان بعهده دارد، حتی یک وابسته گروهکی و یا جریان فتنه و انحرافی نداشته و همواره تابع محض ولایت مطلقه فقیه بوده و می باشد.

صادقعلی رنجبر-عضو هیئت علمی دانشگاه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 31 شهريور 1390
جناب رنجبر عزیز که از همشهریان فرح آبادی ما هستید ، خودتان میدانید که ما فرح آبادی ها هرگز خودمان را ساروی نمیدانیم و آرزو داریم هرچه سریعتر شهرستان شویم و همانند میاندرود بعضی ها ، فرح آباد زیبای ما هم استقلال پیدا کند تا از این همه بی امکاناتی خارج گردد . .
جناب رنجبر گرامی ، بنده از طرف تمامی فرح آبادی های غیور و فهیم از جناب عالی که از همان آب و خاکی تقاضا داریم که از طرف همشهریانت پیگیر این قضیه باشید تا ما را از این بلاتکلیفی خارج سازید .
تنها راه پیشرفت فرح آباد ؛ شهرستان شده آن است . . شهرستان زیبا و تاریخی فرح آباد
لطفی 31 شهريور 1390
چرا هیچ کس نمیخواهد در ساری و یا با ساری بماند ؟
چرا همه خواهان شهرستان شدن و استقلال هستند ؟ آن از میاندرود که با شهرستان شدنش بسیاری از امکانات کلان نظیر : سایپا شمال _ نکا چوب _ فرودگاه دشت ناز _ قسمت عمده اقتصادی و کشاورزی _ قسمت بیشمار جمعیت و وسعت و . . را با خود از ساری جدا کرد و تنها امکانات کلان ساری را نیز با خود برد و این هم از فرح آباد و کیاسر که اصلا خودشان را ساروی نمیدانند و خواهان اشتقلال و شهرستان شدن هستند ؟ اگر مشکلی هست بگویند تا اصلاح شود دیگر چرا حرف از استقلال و شهرستان شدن میزنید ؟؟؟
نا شناس 1 مهر 1390
واقعا فرح اباد که روزگاری شهر بوده است حالا جای دیگه این حرفا نیست
سعید-شهروند بندپی 1 مهر 1390
ما مردم بندپی هم خواهان استقلال از بابل هستیم، چرا به ما اینقدر بی توجهی می شود؟ مگر ما مازندرانی نیستیم؟ چرا تمام امکانات منطقه را برای بابلی ها مصرف می کنند؟ شمال نیوز لطفا درج کن - از طرف مردم مظلوم بندپی
لطفی 3 مهر 1390
جناب بندپی که مطمئن هستم از دیار بندپی بـابـــل نیستید و خود را از بابلی ها میدانی ، بـابـــل و بابلی فهیم تر و داناتر از این حرف ها هستند که بخواهند با حرف امثال تو تو چاه بیفتند . .
بندپی سبز ، قسمتی از خاک پاک مامطیــر کبیر این دیار همیشه سبز بهارنارنــج بوده و تا ابد با بـابـــل بـزرگ خواهد ماند . بابلی ها مانند ریسمانی هستند که به این آسانی ها از هم جدا نخواهند شد و برعکس میاندرود و کیاسر میخواهند در زمره بهترین ، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان ( بابلی های بزرگوار ) بمانند .
اهالی شهرستان بـزرگ بـابـــل
لطفی 3 مهر 1390
شهرستان فرح آباد ، حق مسلم فرح آبادی های غیور . .
انشاالله و به کوری چشم همه و با اجازه از کیاسری ها ، ظرف چند سال آینده شاهد استقلال فرح آباد با تمام آثار تاریخی و باستانی و دریای زیبای فرح آباد هستیم . .
تا کور شود هرآنکه نتواند دید _ جناب رنجبر فرح آبادی ما چشمانمان به نوشته های زیبای جنابعالیست
نا شناس 16 دي 1390
جناب آقای رنجبر فرح آبادی , فرح آباد را دریابید . چرا شهر فرح آباد از داشتن اینترنت بی سیم وایرلس یا مبینت ( وایمکس ) محروم است . چرا اینترنت پرسرعت ADSL+2 دارد ولی همان نداشته باشد بهتر است . ماهی 30 روز 20 روزش قطع یا سرعت اون دیزلیه مثلا : تعرفه 512 حد اکثر سرعتش 12 تا 20 . چرا باید این طور باشد مگر ما همه مسلمان نیستیم یا تظاهر به مسلمانی میکنیم ؟ چرا باید پول تعرفه 512 یا 128 را مخابرات بگیرد و سرعتی کمتر از دیال آپ بدهد آیا این کلاه برداری نیست , آیا این دزدی نیست . حتما باید از دیوار مردم بالا بروند بگن دزد . تا اعتراض میکنیم یا بهونه های بنی اسرائیلی در میارن یا میگن چشم ولی کاری از پیش نمیبرن یا میگویند سرعتش خوب شده دیگر مشکلی نیست ولی متاسفانه وسط دانلود سرعت به کل ایست می کند . خواهش میکنم رسیدگی کنید چشم امید ما به شماست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.118 seconds.